Atıf Formatları
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. SCHREGLMANN And S. DOĞRULUK, "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.143-150, 2012

SCHREGLMANN, S. And DOĞRULUK, S. 2012. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2 , 143-150.

SCHREGLMANN, S., & DOĞRULUK, S., (2012). Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, 143-150.

SCHREGLMANN, SİNAN, And SIDDIK DOĞRULUK. "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, 143-150, 2012

SCHREGLMANN, SİNAN And DOĞRULUK, SIDDIK. "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.143-150, 2012

SCHREGLMANN, S. And DOĞRULUK, S. (2012) . "Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.1, no.2, pp.143-150.

@article{article, author={SİNAN SCHREGLMANN And author={SIDDIK DOĞRULUK}, title={Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={143-150} }