G. OCAK Et Al. , "Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.587-607, 2024
OCAK, G. Et Al. 2024. Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2 , 587-607.
OCAK, G., KARAKUYU, A., & GÜNHAN, R., (2024). Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 587-607.
OCAK, GÜRBÜZ, AKIN KARAKUYU, And Rüveysa GÜNHAN. "Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 587-607, 2024
OCAK, GÜRBÜZ Et Al. "Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.587-607, 2024
OCAK, G. KARAKUYU, A. And GÜNHAN, R. (2024) . "Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.587-607.
@article{article, author={GÜRBÜZ OCAK Et Al. }, title={Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki}, journal={Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={587-607} }