G. Ocak Et Al. , "Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.587-607, 2024
Ocak, G. Et Al. 2024. Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2 , 587-607.
Ocak, G., Karakuyu, A., & Günhan, R., (2024). Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 587-607.
Ocak, Gürbüz, AKIN KARAKUYU, And Rüveysa Günhan. "Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 587-607, 2024
Ocak, Gürbüz Et Al. "Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.587-607, 2024
Ocak, G. Karakuyu, A. And Günhan, R. (2024) . "Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.587-607.
@article{article, author={Gürbüz Ocak Et Al. }, title={Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki}, journal={Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={587-607} }